WEEKENDOWA DARMOWA DOSTAWA 

przy wpłacie na konto

ZWROT

 

Czas na zwrot: 14 dni od daty zakupu przedmiotu
Adres do zwrotu: KREATYWNA moda dla kreatywnych ul Agrestowa 12/2, 55-093 Kiełczów

 

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby odstąpić od zawartej umowy, należy złożyć Sprzedającemu Formularz odstąpienia od Umowy (Zwrotu) dostępny do pobrania TUTAJ.

Do przesyłki ze zwracanym produktem proszę dołączyć:
– dowód zakupu przedmiotu (paragon lub fakturę VAT)
– wypełniony formularz zwrotu do pobrania.

 

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Zwracany produkt musi być nowy, nie może nosić śladów używania, nie może być uszkodzony i musi być kompletny. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony oraz zapakowany. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na podany numer konta znajdujący się w formularzu zwrotu.

Środki zostaną zwrócone na twoje konto do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.



REKLAMACJE

 

Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia o charakterze mechanicznym spowodowane przez Kupującego (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka itp.).

W przypadku, kiedy otrzymany towar posiada wadę ukrytą, lub jest dostarczony inny niż w zamówieniu należy poinformować mailowo Sprzedającego o zamiarze reklamacji, a następnie odesłać towar na adres Sprzedającego, załączając dowód zakupu oraz formularz reklamacji. Koszty zwrotu zostaną zwrócone w kwocie wysokości poniesionych kosztów wysyłki. Przesyłka powinna zostać dobrze zabezpieczona do wysyłki.

 

Adres do wysyłki reklamacji: KREATYWNA moda dla kreatywnych

ul Agrestowa 12/2, 55-093 Kiełczów

Formularz reklamacji jest dostępny do pobrania TUTAJ.

 

Towar należy wysłać przesyłką rejestrowaną – przesyłka polecona ekonomiczna. Reklamacje są rozpatrywane w przeciągu 14 dni od chwili otrzymania towaru. Towar przyjęty do reklamacji zostanie wymieniony na nowy i odesłany do Kupującego, bądź w przypadku braku nowego towaru w magazynie
Kupującemu zostanie zwrócona całkowita kwota zapłacona za towar, wraz z kosztami przesyłki.

Przesyłki wysłane za pobraniem pocztowym lub na koszt Sprzedającego nie będą odbierane.