Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. RozumiemWięcej informacji
*Zwroty tylko na wskazany adres *Adres do zwrotu: KREATYWNA moda dla kreatywnych ul Agrestowa 12/2, 55-093 Kiełczów
*W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
*Aby odstąpić od zawartej umowy, należy złożyć Sprzedającemu Formularz odstąpienia od Umowy (Zwrotu) dostępny do pobrania TUTAJ.
*Do przesyłki ze zwracanym produktem proszę dołączyć:
– dowód zakupu przedmiotu (paragon lub fakturę VAT) – wypełniony formularz zwrotu do pobrania.
*Nie przyjmujemy paczek za pobraniem
*Nie przyjmujemy zwrotów do paczkomatu
*Zwracany produkt musi być nowy, nie może nosić śladów używania, nie może być uszkodzony i musi być kompletny. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony oraz zapakowany. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na podany numer konta znajdujący się w formularzu zwrotu.
*Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe.
*Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument.
REKLAMACJA
*Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia o charakterze mechanicznym spowodowane przez Kupującego (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka itp.).
*Koszty zwrotu zostaną zwrócone w kwocie wysokości poniesionych kosztów wysyłki. Przesyłka powinna zostać dobrze zabezpieczona do wysyłki. Zwracamy towar wraz z formularzem reklamacyjnym.
*Adres do wysyłki reklamacji: KREATYWNA moda dla kreatywnych
ul Agrestowa 12/2, 55-093 Kiełczów
Formularz reklamacji jest dostępny do pobrania TUTAJ.
*Towar należy wysłać przesyłką rejestrowaną. Reklamacje są rozpatrywane w przeciągu 14 dni od chwili otrzymania towaru. Towar przyjęty do reklamacji zostanie wymieniony na nowy i odesłany do Kupującego, bądź w przypadku braku nowego towaru w magazynie Kupującemu zostanie zwrócona całkowita kwota zapłacona za towar, wraz z kosztami przesyłki.
*Przesyłki wysłane za pobraniem pocztowym lub na koszt Sprzedającego nie będą odbierane.